Често задавани въпроси

Защо трябва да се регистрирам, за да ползвам услугите на WebСъветник?

Регистрацията в WebСъветник ви осигурява уникално потребителско име и парола. С тях получавате сигурен достъп до вашия профил, в който се пазят вашите кредити за разплащания в WebСъветник, история на вашите консултации, друга ваша медицинска документация, която сте използвали по време на вашите онлайн консултации.

Защитени ли са личните ми данни?

ИППМП УебСъветник, юридическото лице, което е оператор на платформата WebСъветник е оператор на лични данни с регистрация №254416/12.10.2017 г към Комисията за защита на лични данни. Защитата на Вашите лични данни е гарантирана с криптирана връзка към нашия сървър.

Защо консултациите на Вашия сайт са платени, след като има други подобни сайтове, които предлаган безплатни онлайн консултации с медицински специалисти?

Консултантите, които участват в WebСъветник са утвърдени и много търсени специалисти. Тяхното време е изключително ценен и ограничен ресурс и за да ви осигурим качествен контакт с тях, по време на който да получите съвет, който ще ви бъде от полза, сме въвели заплащане на консултациите. Всички знаем, че качеството струва пари.

Как става заплащането за консултациите в WebСъветник?

Онлайн консултациите с лекар в WebСъветник се заплащат с т.нар. кредити, които вие трябва да закупите предварително. Кредитите са средство за разплащане, което има ясно посочена левова равностойност в WebСъветник. Те са въведени с цел улеснение, защото се съхраняват във вашия профил и могат да се използват, когато ви потрябват. Т.е. ако се откажете по някаква причина от запазения за консултация час, предплатените кредити за консултацията се възстановяват във вашия профил и можете да ги използвате за запазване на друг час на друга дата или за писмена консултация.
Закупуването на кредити става през виртуален ПОС терминал, който се поддържа от Първа инвестиционна банка. В него можете да извършите разплащане с дебитна или кредитна карта, както е във всички сайтове за електронна търговия. Информацията за вашите карти се обработва от банката, а не от WebСъветник и при нас не остава никаква информация от вашите карти за разплащане.

Защо се заплаща предварително за консултацията? Какво става, ако не съм доволен от проведената консултация?

Времето на нашите консултации е ценен и много търсен ресурс. За да ви гарантираме провеждане на консултация в удобен за вас час, е необходимо да поемем фиксиран ангажимент към тях и поради това изискваме пердварително заплащане на консултациите. Ако по някаква причина останете недоволни от предоставената услуга, можете да се запознаете със секцията „Отказ от услуги. Рекламации“ в нашите условия, които са публикувани тук http://webadvisor.bg/uslovia/. В тях е описано подрообно редът, по който можете да предявите рекламация към предоставяните от WebСъветник услуги.

Искам да отменя записания час, ще загубя ли заплатените кредити?

Ако по някаква причина нямате възможност да спазите запазения от вас час за консултация ви препоръчваме да го откажете поне 4 часа преди консултацията. Нашите консултанти са много търсени и за консултация с тях чакат много пациенти. Отказвайки се от вашия час за консултация давате възможност на друг пациент в нужда да се консултира по здравен въпрос. По тази причина ви призоваваме да бъдете коректни и да ни уведомявате достатъчно рано за настъпили промени по отношение на запазения от вас час. В случай, че откажете вашия час за консултация, кредитите, които сте заплатили по време на резервацията, ще бъдат възстановени във вашия профил и ще можете да ги използвате за резервиране на друг час при същия или при друг консултант, както и за провеждане на писмена консултация.

Имам записан час за видео консултация, как да се свържа с лекаря?

Препоръчваме ви да влезете в своя профил в WebСъветник поне 15 минути преди началото на вашата консултация. Уверете се, че имате надеждна връзка с интернет, че камерата и говорителите (или слушалките, ако ще използвате такива) са в изправност и позволяват провеждането на видео / аудио консултация. ако имате притеснения за стабилността на интернет връзката или имате ограничения за обема на трафика от вашия интернет доставчик, ви съветваме да избирате консултация без видео или да изключвате камерата по време на консултацията, освен ако не смятате, че трябва да покажете на вашия консултант визуална проява на вашите оплаквания по време на консултацията.
След като влезете във вашия профил WebСъветник ще ви уведоми когато дойде време за вашата консултация. Следвайте инструкцията на екрана и ще бъдете прехвърлени към видеоконсултацията с лекар.

Колко време отнема връзката с консултант в WebСъветник?

Обичайно консултацията в WebСъветник продължава около 10 минути. ако вашия консултант прецени, че е необходимо продължаване на консултацията, времетраенето може да се удължи с допълнителни 5 минути, за което ще бъдат удържани допълнителни 2 кредита от вашия профил. По време на консултацията вие и вашия консултант виждате брояч, който отбелязва продължителността на консултацията. Ако прецените, че сте получили необходимата за вас информация, можете да прекратите връзката по всяко време. Препоръчваме ви все пак да оставите приключването на консултацията в ръцете на вашия консултант, в случай, че той или тя прецени, че има нужда от допълнително време.

Защо винаги трябва да имам в профила си минимум 2 кредита?

В случай, че вашата консултация трябва да бъде удължена, е необходимо да разполагате в профила си минимум с 2 кредита, които ще ви бъдат удържани автоматично, така че вашата консултация да не бъде прекъсвана. Поради тази причина, когато запазвате час за консултация системата ви предупреждава, ако нямате минимум 2 кредита след заплащането на видео консултацията. т.е. ако цената на видеоконсултацията при избрания от вас лекар струва 7 кредита, е необходимо да имате поне 9 кредита в профхила си, за да запазите час за видео консултация.

Остава ли някакъв документ след консултацията ми в WebСъветник?

Независимо от вида консултация, която сте провели в WebСъветник (аудио / видео / писмена) в срок от 24 часа след приключването на консултацията във вашия профил в WebСъветник, в секцията „Моето здраве“ ще бъде визуализирано обобщение на порведената консултация, което ще бъде достъпно за вас по всяко време, в случай че искате да го прегледате отново. Това обобщение има силата на амбулаторен лист и можете да го използвате като част от вашата медицинска история.

Как да проверя колко кредити имам в профила?

За целта трябва да влезете в профила си и да отидете в секцията „Кредити“. В нея има информация за наличните в момента кредити във вашия профил, както и пълна история на закупените от вас кредити до момента – на коя дата, за каква сума сте закупили кредити или статус „провалена покупка“, ако по някаква причина плащането не се е състояло.

Къде да видя отговора на писмената консултация?

Ако сте избрали опицята „Писмена консултация“ ще получите отговор в рамките на 24 часа. За да видите отговора на лекаря трябва да влезете в секцията „Моето здраве“, където са изброени всички ваши онлайн консултации с дата, име на лекар, с който е проведена консултацията, статуса на консултацията, заплатената сума в кредити и линк към резултата от консултацията.

Как да приложа документи към предстоящата консултация?

Можете да приложите ваши документи (епикриза, амбулаторен лист, лабораторни изследвания, ЕКГ, рентгенови и други снимки), с които разполагате под форма на файлове към вашата видео или писмена консултация, така че консултиращият ви лекар да ви бъде максимално полезен. За да видите как става това можете да посетите нашата секция „Стъпка по стъпка“.

Кога да се обърна към WebСъветник?

WebСъветник e подходящ в случаи, в които:

– не можете да посетите лечебно заведение, защото сте в чужбина или в район, в който достъпът до медицинска помощ е затруднен
– имате нужда от консултация през нощта, когато се колебаете дали е необходимо да посетите лечебно заведение или може да изчакате до сутринта
– имате колебания какъв специалист трябва да посетите и какви изследвания са ви необходими, преди да отидете на преглед
– били сте на преглед при някой от лекарите, които участват в WebСъветник и имате нужда от уточняване на назначеното ви лечение или имате промяна в състоянието, която изисква допълнителна дискусия с вашия лекар
– имате въпроси относно административни процеси, свързани с медицината (издаване на медицинско, на болничен, майчинство, лекарски комисии, трудоустрояване, лечение в чужбина и т.н.)

Защо има разлика в цените на различните консултанти?

Консултантите, които участват в WebСъветник са с различен профил, брой специалности и натовареност. По тази причина за някои от тях цената на консултацията е по-висока, отколкото за други. В профила на всеки консултант е посочена информация за цената на консултациите и за типа консултации, които осъществява в WebСъветник, така че всеки да може да направи своя информиран избор на консултант.

Мога ли да получа рецепта по време на консултация в WebСъветник?

Онлайн консултациите, които се извършват в WebСъветник не заместват прегледът на живо при лекар. По тази причина през платформата не се препоръчват медикаменти, които изискват рецепта. Консултантите в WebСъветник могат да ви препоръчат по време на онлайн консултацията единствено продукти, които се продават в аптеките без рецепта или въз основа на рецепта, която са ви издали по време на преглед на живо, да ви дадат съвет за еквивалентен продукт, на този, който е посочен на рецептата.

Предлагате ли абонаментни планове или отстъпки за редовни ползватели на WebСъветник?

Ако сте редовен ползвател на WebСъветник ви препоръчваме да се възползвате от закупуването на по-големи пакети кредити, които се предлагат с отстъпка.
– за закупуването на 10 кредита отстъпката е 5%
– за 20 кредита отстъпката е 10%
– за 40 кредита отстъпката е 15%

С кого да се свържа, ако имам затруднения при използването на WebСъветник?

Ако се затруднявате с използването на WebСъветник ви препоръчваме първо да се обърнете към нашата секция „Стъпка по стъпка“, в която сме обяснили подробно как да използвате основните функционалности на платформата – регистрация, запазване на час, купуване на кредити, провеждане на консултация, прикачване на документи и т.н.
След като се запознаете с указанията в секцията, ако все още имате затруднения или въпроси можете да се свържете с нас на телефона и е-мейла, посочени в секцията „Контакти“.

Какво да правя, ако забравя паролата си за достъп?

Ако забравите паролата си за достъп в WebСъветник, моля използвайте линка „Забравена парола“ на страницата за вход. Той препраща към страницата за възстановяване на парола, където трябва да въведете е-мейла, който сте използвали пре създаването на вашия профил. На този е-мейл ще ви бъде изпратен линк, чрез който можете да създадете нова парола за достъп до вашия профил